پایان چهارمین جشنواره موسیقی مقاومت
چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت با معرفی برگزیدگان در دو بخش به کار خود پایان داد
در بخش گروه نوازی موسیقی کلاسیک، گروه خیام به سرپرستی سامان یزدانی پور از کرمانشاه رتبه نخست را بدست آورد و گروه ردیف به سرپرستی محمد صانعی از کاشان و گروه بیداد به سرپرستی مسعود معزی از کرمانشاه دوم و سوم شدند
جایزه بهترین خواننده در این بخش به طور مشترک به رضا ریزوندی از کرمانشاه و دانیال معمار نژاد از کاشان رسید
همچنین جایزه بهترین آهنگساز گروه نوازی در بخش کلاسیک به سامان یزدانی پور از گروه خیام کرمانشاه رسید.
در بخش گروه نوازی نواحی نیز جایزه رتبه نخست بطور مشترک به گروه مقام چیلر و گروه انامیس از میناب رسید.جایزه رتبه دوم در این بخش به طور مشترک به گروهای عاشیق های دده قور قورد و گلشن از کاشمر رسید.
گروه نی نوا از سوسنگرد و گروه بیدل دهلوی در این بخش به طور مشترک بهمقام سوم رسیدند.
هیات داوران:هنگامه اخوان-محمد جلیل عندلیبی- هادی منتظری- هوشنگ جاوید-سعید ثابت-بهنام بادانی- و جهانگیر اشرفی
گفتنی است در مراسم اختتامیه این جشنواره که جمعه شب برگزار شد از احمد عزیزی مهرداد اوستا مجید انتظامی حسین اصرافیلی مهدی نظری(خواننده) - کامبیز روشن روان و محسن طاهری (مداح) تجلیل و تندیس جشنواره به نمایندگان آنها اهدا شد.
مجله ادبی،هنری،فرهنگی