ساز حسین علیزاده در كرمانشاه کوک میشود
حسین علیزاده (نوازنده و آهنگساز شهیر موسیقی ایرانی) کنسرت بهارياش را با همراهی گروه «همآوایان» و آواز محمد معتمدي در كرمانشاه روی صحنه خواهد برد.
مدیر شرکت فرهنگیهنری «آواسازان ققنوس» با اعلام این مطلب گفت: گروه موسیقی «همآوایان»١١ ارديبهشت با آواز محمد معتمدی اجرای جدید خود را برگزار میکند. این در حالی است که رپرتوار این کنسرت کاملا جدید است و مانند اجراهای دو سال قبل كه اثر باده توئى و موسیقی آذری را شامل بود، اختصاص ندارد.
محمدحسین توتونچیان اضافه کرد: در این اجرا حميد قنبري(تمبک و سازهای کوبهای)، علی بوستان (شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهانآبادی (کمانچه)، نگار بوبان (عود)، صبا علیزاده (کمانچه)، سیاوش برهانی (تار)، رادمان توکلی (بم تار)، محمد انشائی (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون) نوای تار حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.
مجله ادبی،هنری،فرهنگی