محمد آفتابی نداشتن مجوز از طرف وزارت ارشاد را علت غیرقانونی بودن  وبلاگها دانست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: رسانه ها شامل روزنامه ها و خبرگزاریها باید طوری فعالیت کنند که فضا از دست وبلاگهای غیر قانونی گرفته شود.وی گفت: وبلاگهایی که در این جهت حرکت کنند را رصد کرده و به مراجع ذیصلاح معرفی می کنیم .وی در ادامه تصریح کرد : تاکنون با تعدادی از این وبلاگ ها برخوردهایی صورت گرفته  تا بدانند افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند از دید قانون پنهان نخواهند ماند.آفتابی در خصوص نحوه  برخورد با اینگونه وبلاگها ابراز داشت: برخوردها از طریق مراجع  ذیصلاح و پلیس فتا انجام خواهد شد و دراین خصوص اقدامات لازم را انجام می دهیم. اما انجام یک کار فرهنگی در این زمینه الزامی است، به این صورت که تمامی اصحاب رسانه با اننعکاس خوب خبرها فضا و فرصت را از دست وبلاگهای غیر قانونی بگیرند و این دسته از وبلاگها را به سمت و سویی ببرند که دیگر نتوانند مسائلی که در ذهن دارند و خلاف قانون و شرع است را پیاده کنند.  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: مجموعه ا صحاب رسانه شامل روزنامه ها و خبرگزاریها باید طوری فعالیت کنند که فضا از دست وبلاگهای غیر قانونی گرفته شود.اگر بتوانیم خوب اخبار را منعکس کنیم خواهیم توانست فضا را از دست و بلاگهای پرخاشگر و غیر قانونی بگیریم و از انتشار  اخبار ناصحیح و ناصواب جلوگیری کنیم.